Saturday, 11 October 2014

მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები

ზოგადი კითხვა

როგორ წარმოგიდგენიათ სამყარო ხმაურის გარეშე?


თემატური კითხვები

  1. რა დანიშნულება აქვს ბგერას სამყაროს შემეცნებაში?
  2. წყნარ ღამეში სიარულისას რატომ გვესმის ჩვენი ნაბიჯების ხმა განმეორებით?
  3. როგორ ახსნით ფიზიკის ენაზე ქართულ ანდაზას-"ქვევრს რასაც ჩასძახებ,იმასვე ამოგძახებსო"?
შინაარსობრივი კითხვები

1.        რა არის ექო და როგორია მისი პრაქტიკული გამოყენება?
2.        რაზეა დამოკიდებული ბგერითი ტალღის გავრცელების სიჩქარე?
3.    ერთი გარემოდან მეორეში გდასვლისას ბგერის მახასიათებელი სიდიდეებიდან რომელი იცვლება და რომელი რჩება უცვლელი?

მოსწავლის მიზნები და ამოცანები

მოსწავლეები შეძლებენ
  • მოიფიქრონ და დაგეგმონ ცდები სხვადასხვა გარემოში ბგერის სიჩქარის განსაზღვრისათვის.იმსჯელონ განსხვავებული შედეგების მიზეზებზე;
  • დაგეგმონ ცდა დაბრკოლებამდე მანძილის განსაზღვრისათვის;
  • მოიძიონ საჭირო ინვენტარი და დააკვირდნენ ბგერის თვისებებს. გააკეთონ ანალიზი.
  • გაანალიზონ ბგერის მნიშვნელობა სამყაროს შემეცნებისათვის.

მესამე დღის რფლექსია


დღეს გადავედით მეორე მოდულზე,გავეცანით პროექტზე მუშაობის ეტაპებს (მომზადება,მიმდინარეობა,შეფასება),დავიწყეთ პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება,შევიმუშავეთ ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები,პოვერპოინტში შევქმენით სლაიდები.დავალება: წავიკითხოთ 1 და 2 მოდულები,დავწეროთ მოსწავლეთა სასწავლო მიზნები და ამოცანები.
მადლობა ლალის აქტიური თანამშრომლობისათვის.